Update

Det är en hel evighet sen jag skrev här känns det som.
Fast jag har gjort så mycket annat så det gör väl inte så mycket.
Dagny(svärmor), Fanta och Daisy( hundarna) har åkt hem nu.
Så nu är det bara jag och Anders i typ 2 dagar tills hans bror kommer upp och ska måla huset.
Vi kommer inte att åka ner på semester till Sthlm i sommar.
Det är för mycket att göra här hemma för att det ska fungera.

Och idag kl 0700 gick jag på semester!
Äntligen. Det ska bli så skönt.
Fast någon semester ska det nog inte bli så mycket av i alla fall.
vi ska ju bara renovera huset hela tiden.
Sen jag vaknade vid 14.00 så har jag burit upp saker från köket på nedervåningen till köket på övervåningen.
Så nu är det nästan tomt.
Bara nästan.
Jag har tagit paus.
För att skriva detta blogginlägg.

Min kamera har kommit hem från solna nu=)
Så på vägen hem fotograferade jag ett tranpar. Fast jag vet inte om det vart superbilder med tanke på att de flög sin kos så fort de fick syn på mig. Vilket vill säga på en gång.

Nä nu ska väl min "rast" vara slut.
Ska tömma hela köket idag.
Så nu blir det att springa upp på övervåningen om man ska laga något och ta med sig saker från kylskåpet upp.
Lite krångligt men värt det.
Det kommer att bli så fint när det är klart.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: johanna

började bli lite orolig när du aldrig skrev! men du lever, braaa! synd att ni inte kommer ner till sthlm, men det kommer ju fler tillfällen att ses! kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback