Hejdå middag och lite annat

Nu blir det bilder=)
Jag har hittat bluetoothdongeln!

Vi börjar väl med senaste nytt först.
Alltså Dagnys farväl middag i lilla rummet=)



Vi åt så fantastisk god mat=) Sallad och olika sorters skinka och rostbiff och till efterätt fick vi frukt och choklad=)


Värdinnan, Dagny jag sa ju att du skulle le=)



Jasmine och Fredrik med djup koncentration på rostbiffen. Fredrik älskar rostbiff




Vackra rosor i fönstret(ser ni att fanta stordeppar över att inte få vara med)



Anders gömmer sig bakom bordet och vill inte vara med på bild som vanligt!
Inte för att jag bryr mig om det=)



Pringle mys(där är vajern) med husse



Mona och Peter var här och hälsade på. Det var mycket trevligt måste jag säga=)
Vi fikade bullar och Dagny och Peter drack kaffe och Jag och Mona the.
De är nog i finland vid det här laget.
Så ha en trevlig semester på er=)
Och peter har du läst ut mötleycrue boken än?( visst var det mötley crue eller kommer jag ihåg fel nu)

Kattstackaren som längtar ut men får hålla sig inne under hela penecillinkuren.
Ser ni att han kniper ihop med ögat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback