Vi har vatten NU

Vi HAR VATTEN i kranen.
Man blir så oerhört tacksam över något så självklart i många fall.
Jösses när man levt utan vatten i huset i tre dagar.
Då uppskattar man när det rinner i kranen.

Jag tror att vädergudarna är emot våra målarplaner för så fort jag stiger upp på stegen( ja jag vågar mig upp på den trots alt) så börjar det regna.
Men nu har det slutat så nu ska jag fortsätta ut och måla garaget klart.
Jag hoppas att det blir så gott som färdigt i  dag.
Jag lär ju få stå på stegen hela dagen i alla fall.

Senare på kvällen

vi har haft virus på datorn men nu ska det vara borta
och jag han inte klart med garaget men....

JAG HAR DUSCHAT... *skuttar av glädje*
Det var visserligen svinkallt, varmvattenberedaren hade inte hunnit kicka igång.
Men det struntar jag i.
Det var skönt i alla fall. Fast nu fryser jag ändå in i benmärgen *burr*

Grabbarna grus spelar fotboll just nu och jag sitter och plinkar på datorn.
Och katten ligger i sängen och sover.
Så det är som vanligt alltså=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback