Vi firar fyra!

Den 2 juli 2008 har jag och Anders varit ihop i fyra år!
Och vi firar med picknick alltid.
Så även i år.
Jag älskar dig du är fantastisk!



Vi firade som vanligt med en picknick. Fast vi var ungefär fem min ute sen började det regna och picknicken fick fortsätta i vårat kök istället.
Det var mosarellasallad med lax och romsås och kladdkaka och " fuskchampange" alkoholfri cider.
Anders skulle jobba senare den dagen.
Skålen sa han: För fyra underbara år och minst fyra lika bra till och resten av våra liv. Jag älskar dig.



Närmare kort på den supergoda mozarellasalladen.



Och Anders fick blommor, japp jag kan oxå ge blommor inte bara få!
Det är en prärieros om ni undrar. En av de vackraste blommor som finns tycker jag.



Här fick jag kommentaren vaddå klarat? Vad menar du med det?
jag tycker inte att vårat förhållande är något som man ska klara...
Ibland kommer han med de smartaste kommentarerna som finns.
Jag menar bara att en del människor ger upp när de möter motgångar i förhållandet, som bråk om undanplockning av saker o så. Och låter störande saker bli stora hinder bara för att de inte är redo att satsa.
Men det gör vi. vi satsar på varandra.
Och vi växer och blir starkare tillsammans för var dag som går.
Fyra år är en lång tid och jag älskar dig mer nu än vad jag gjorde för fyra år sedan.
Och vill leva resten med mitt liv med dig.
Du stöttar mig till att bli en bättre människa och sen jag träffade dig så har jag fått en inre styrka och självförtroende som jag inte trodde jag kunde ha.
Och för det är jag tacksam.
Jag älskar dig.



Dessutom Grattis Älskling på Förlovningsdagen med. Nu har vi varit förlovade i ett år!

Kommentarer
Postat av: johanna

men buuhuuu jag började grina när jag läste det här, det var så fint! och grattis på eran 4-årsdag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback