bara jobb jobb jobb

Igår kom jag hem  08,00 och gick och la mig steg upp 13,20 satte mig vid datorn och skrev klart arbetet till jobbet. kl 15,00 åkte jag till jobbet var där kl 16,10 ritade hjärnor på vita tavlan och höll mitt föredrag om hjärnskador var klar 18.45.
Åkte och handlade till födelsedagen på coop.
Kom hem 20.30.
Åt middag gick och la mig 21.30 vaknade 04,35 och nu är jag uppe.
Så igår var jag på jobbet från 21.00-7 alltså först 7 timmar sen från 13.20-18.45 på ett dygn.
så cirka 13 timmar. och då har jag ändå hunnit sova "natt" imellan passen.
suck vad jobbigt.
mina syrener har börjat blomma. Elelr de knoppar i alla fall.
Gud så trevligt=)
Det har regnat i två dar nu. Jätteskönt.
och  i morgon fyller jag år.
kram på er

Kommentarer
Postat av: mamsen

Godmorgon hjärtat!



Såg till tuppen att an inte ska väcka dig så tidigt

Jaså fyller du år i morgon? Det hade jag iiiingen aaaaaning om. Har det kommit nåt litet paket då?

Lukta på syrenerna åt ig med!

Kramis mamsen

2008-06-10 @ 07:35:13
Postat av: svärmor

godmorgon,hoppas du får en bra dag.lyssnar just nu på "ta mig Till havet" med Ted Gärdestad och regnet strilar ner,det känns som en underbar dag är på gång.iaf vill jag det.passa på att njut av alla dofter denna årstiden till stor del består av.Kram

2008-06-10 @ 07:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback