Dagen som gick



Dagny plockar midsommarblommor på ängen.

Vi var och plockade midsommarblommor och fottade lite idag. Sen såg vi en huggorm och gick hem igen.
Hua den satt i husväggen....

Jag och pappa har även hållit på i landet.
Och Allan och pappa fick igång gräsklipparen så nu är den klippt med.
De har även försökt sig på vattentrycket och vattnat landet.
Mina potatisar har kommit upp.
När jag vaknade så åt vi sluring ute i solskenet.
Och Tajzon har kommit in. Oj så glad jag är=)
När alla andra var inne och jag ropade så hörde jag ett mjaoooo ropa.
Sen ropade jag igen och sa Kom då.
Då stack det fram ett huvud.
Sen sa jag men kom då....
Då kom han springande och sprang halva vägen stannade och såg sig omkring.
Sen så sprang han in i min famn.
Oj vad glad jag är att han är tillbaka.
Han var så hungrig mitt lilla kattskrälle.
Och helt slut.
Så nu ska vi snart gå o lägga oss.


Daisy i solskenet



Huggormen med de röda ögonen.



Pappa och Allan som håller på o kikar var vattnet är, fast det var vart det tog vägen.


Kommentarer
Postat av: kim

grymt cool bild med ormen...

2008-07-11 @ 13:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback