Grattis till mig nu är jag närmare 30 än 20.

Idag fyller jag 25 år.
Och jag är så himla glad.
Jag vaknade av att Anders kom med frukost på sängen vid halv nio.
Min älskling har tagit kompledigt, kompledigt!!!
För att ge mig frukost på sängen på min födelsedag.
Är inte det romantiskt så säg.
Handplockade blommor i en liten vas, renskavsmörgåsar, juice och te.
Gud så gott det var och vad lycklig jag är över att han är så romantisk att han tar kompledigt för att åka hem och ge mig frukost på sängen!!!
Sen fick jag öppna mina paket och jag har fått en kamera med tillbehör.=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)
En jättefin kamera.
Jag är så himla tacksam för alla presenter ska ni veta. så tack allihoppa!!
Jag hade ingen lins hemma så istället för att städa tills jasmine och fredrik kommer över ikväll så åkte jag ända in till Umeå för att köpa en lins så nu har jag fotograferat kossor och föl på vägen hem.
Jag fick ett brev på posten av morfar med tack så mycket=)
Och sen fick jag ett till brev.
Jag kom inte in på personalvetareprogrammet.
Men jag kom in på socionomprogrammet.
Jag vet inte hur jag ska göra.
För en socionom kan arbeta med samma saker som en personalvetare kan.
Men personalvetare har grymt mycket större arbetsmarknad än en socionom.
Men jag vet inte om jag någonsin kommer klara den där himla matteB.
Och då är det ju bättre att plugga till socionom och klara det än att det ska gå ett år till i MatteB spår.
så det är något jag måste fundera på.
Nej nu ska jag ner och garnera smmörgåstårtan till ikväll.
Kram på er och tack igen.
Jag är så himla glad!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Grattis mitt hjärta!



Tänk att det är 25 år sen du föddes. Lika snäll var du då. Låg där i kuvösen och sussade och höll mig i fingret. Ja, i tre dagar låg du där med slang i huvudet, sen fick du komma upp till lilla mamsen. Ja det var obeskrivligt, vilken tillit o kärlek.



Kramis nu och ha en bra dag. Älskar dig!



2008-06-11 @ 17:11:39
Postat av: johanna

grattis grattis!

både till födelsedag och att du kom in på socionomprogrammet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback