Mattes Gosegris ska ha stryk för att göra matte så orolig!

Mattes gosegris tog sig ut genom dörren igår utan att Matte och husse visste om det.
Så när vi såg på Top Gun. Undrade vi. Var sjutton är katten?
Han brukar ju alltid komma in och lägga sig på fotpallen med oss.
Vi började leta i hela huset ingen katt.
Vi började titta ut genom dörren ingen katt.
Vi tänkte jaja...han ligger väl och sover i någon garderob.
men icke...
Så när vi sett klart topgun och borstat tänderna gick vi ut och roppade TAAAAAJZOOOON, MUPPILUUUUUUPPPIIIIIS:
MATTESGOSEGRIS....alla namn han lystrar till.
Så ser vi honom.
Den stor farlige STORE VIKTOR. En svart jättekatt sitta och slicka sig om munnen som haha ingen annan katt på mitt revir! På grannens infart.
Usch vad jag fick ont i magen då.
Vi letade och letade.
Sen fick vi sluta leta.
Jag och Anders gick upp i sängen och var så där deppiga och tänkte nu blir han uppäten av en björn-lessna.
Jag snurrade och snurrade i sängen och sa kan vi inte gå ner och leta igen
Så jag satte på mig en av Anders Tshirtar, anders sprang runt och försökte hitta en tröja. Fram med mjukisarna.
Och så öppnar Anders dörren.
Då springer det lilla monstret in som har gett sin matte hjärtsnörp!
Nu får han aldrig mer gå ut!
Vi får sätta in en myggdörr...så det kommer in frisk luft och han kan se ut!
Men ut får han inte gå inte när han försvinner på det där viset och inte kommer när man ropar.
Så det så!
Isch vad jag var orolig och Anders med.

image569

Bild från gammla lägenheten...
Se här så oskylldig han ser ut....DeT ÄR HAN INTE!


Kommentarer
Postat av: Hanna ^^

♥ ♥ ♥ Hoppas du får en lovley söndag! ^^

Postat av: mamsen

Hej Tajzon!
Vad härligt! Nu har du kommit en bit på det liv som du är ämnad till i din natur. Smit ut igen och njut!

2008-06-01 @ 19:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback