Midsommarfirande



Hundarna Estrella och Daisy är kärvänliga mot varandra.
Eller de leker i alla fall hela dagarna



Midsommarlunch. ser ni de vackra blommorna jag fick av Jasmine.
Först åt vi lunch matjesill och färskpotatis och gräddfil åt de andra vi (jag och fredrik) struntade i matjesillen och åt korv istället. Sen på kvällen grillade vi.



Dagny och Allan



Anders och Fredrik



Jag och Anders på midsommarpromenad=)
Vi åkte till vindelälven och gick över broarna vid ca 23.30 på kvällen.
Så här ljust är det ute dygnet runt nu. Solen skiner hela natten lång.



Jag, Allan och Pappa



Min pappa vilar, han kan koppla av även fast det är svårt.



Jag och mina rabarber( det är mitt huvud som sticker upp bakom dem)
Fatta vad höga de är. Jag är 165cm kort och de där är hur stora som helst.
Någon som vill ha rabarber?
Säg gärna till.
Så får ni mer än gärna.
Skicka gärna recept på rabarberrätter.
Jag kommer behöva det.

Kommentarer
Postat av: johanna

du kan göra rabarberkräm! åh så gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback