min katt Tajzon : Älgjagaren

Idag har Anders fixat elfelet och jag har tvättat en tvätt. Det är bara en tvätt kvar nu sen de jag skulle tvättat i helgen...pjuh.
Sen har vi tvättat audin=) Även fast den vart randig i solen trots min och Anders försök att få den randfri.
Så den blev blank och fin. Men oj vilken tid det tog att tvätta bilen. Och så fyllde jag på med glykol och spolarvätska i båda bilarna.

Var på personalmöte igår. herregud det var ju bara två veckor sedan.
Vi var klara en timme tidigare.
Vad hinner man hitta på att säga på två veckor? Igentligen?
Som är relevant och för våran verksamhet frammåt?
Ibland känns det som vi ska ha personalmöten bara för att ha dem. Inte för att en massa vettigt blir sagt.

Och så skulle jag ut en stund och katten smet.
Sen när Anders kom hem så sa han. Jag såg en katt som såg ut som Tajzon som jagade älgen nere på ängen.
Men han är väl inne?
Jag sa nä han smet.
så nu jagar min katt älgar med..
Jösses...kunde han inte nöjt sig med någon äcklig liten insekt eller nått.
Men nejdå han ska jaga älg.
Fast våran älg är ju rätt harig av sig.
Även fast vi ser honom varje dag.
Det känns som jag bor mitt i ett zoo.

image571

Kommentarer
Postat av: Jezzi

Jösses så underbart roligt han måste ha Tajzon. Tänk vilken skillnad på liv =) Från att ligga inne i en lägenhet - till att jaga älg =)...

2008-06-04 @ 23:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback