Mina rabarber



Okej den där bleka fläcken därbakom är jag.
Och jag är 165 cm kort och ser ni hur stora rabarberna är.
Är det någon som vill ha så säg till.
Ni får mer än gärna.
De är väldigt goda att göra paj av.


Idag har jag och Dagny varit i Umeå och snurrat runt.
Jag fick med mig ett halsband till estrella hem och sköljmedel.
Och ett par skor. Mina gick nämligen sönder på vägen till Jula...
Suck.
Så jag köpte mig ett par urgulliga ballerina skor på Öob hehe...viste inte att de hade så söta ballerina där.
Ska ta kort på dem och lägga ut.

Kommentarer
Postat av: johanna

jag tror att det är högt blodtryck jag har (har för mig att siffrorna var 130/80) så det är inte jättefarligt högt ännu men jag måste ta det lite lugnare bestämde barnmorskan! svårt när det finns så mkt roligt att göra bara...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback