Nytt kök

Äntligen...jag har inte kunnat logga in på min blogg på flera dar *vilken fasa*
Jag har resignerat om katten: Ja Tajzon du får bli en utekatt det är okej.
Vi har köpt ett nytt kök. Eller vi ska i morgon. Vi har förbokat det.
Det kommer att kosta 2000kr=)
Himla bra pris på ett nytt kök måste jag säga=)

Jasmine är här och målar för fullt så att Dagny och Allans rum ska hinna bli färdigt till midsommar.
Och om ni vill ha färskpotatis så måste det tas upp i Sörmland.
Det har bara kommmit upp lite här=)

Kram kram

Kommentarer
Postat av: svärmor

härligt.har just kollat möbler på blocket,undrar just varför man köper nytt.så mycket mera för så mycket mindre pengar.vi får se hur långt nypotataisen kommit här om vi kan ta med oss upp.annars får vi väl köpa.Kram

2008-06-07 @ 18:11:00
Postat av: mamsen

Hej Tajzon!



Bestämmer matten det?



Goklapp

2008-06-07 @ 19:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback