lite jobb lite helg

Idag sov jag till fyra. Ska jobba till 8 i morgon bitti sen ska jag till sjukhuset vid 9,50 så jag ska " slumra" en timme på jobbet.
Samt ringa ett ytterst jobbigt samtal.
Till vikariechefen.
Anders jobbar hela dagen idag. Så jag och Dagny får roa oss själva.
Jag funderar på vad vi ska äta.
Kanske pestopasta( hon utan peston) men jag är grymt sugen på det nämligen ujujuj så gott.
Jag ska ringa veterinären om katten på måndag.
För o se om han har urinvägsinfektion och vad som är grejen med hans öga.
Jag hoppas det inte kostar förmycket. Vilket det säkert lär göra.
Sen ska jag leta upp batteriladdaren till Anders kamera.
Det är vad jag ska göra idag.

Skulle visa någon bild på pappa med ville han...


Pappsen med Daisy och Tajzons leksak i munnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback