Anders bagage är på vift med Malmöaviation

Hur svårt kan det vara med en låda och en väska att få med sig på flyget...
Umeå flygplats är inte så stor.
Men lådan har försvunnit på vägen ner från Umeå.
Jag tycker synd om Johnny för det var hans låda...
Men Anders håller på o fixar så att de ska leta reda på det åt honom.
Men jag tycker ändå det är konstigt.
Hoppas det kommer tillbaka snart
det är ungefär som när min neccesär försvann i incheckningen på bromma...
suck...fast det var ju i januari...
Jag ringde till hittegodsavdelningen och dom hade min jättefula sminkväska kvar!
Så den finns på Bromma så nu ska anders åka o hämta den till mig=)
Vad glad jag blir.
Vilken lycka

Kommentarer
Postat av: svärmor

det enda man vet var det är,är det man håller i handen,hoppas den kommer till rätta.
kram.

2008-03-09 @ 12:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback