Jag funderar på att köpa nya glasögon

Jag skulle vilja ha ett par sol och ett par vanliga. De har två för en på oblic eller specsavers som det nuförtiden heter.
Och jag har lånat hem tre par.
De som är färg på har jag lagt dit själv med en program på datorn=)
Så bare with me.
Vilka tycker du är snygga?

image485
Solglajer? De kan nämligen inte göra om vanliga solglasögon till glasögon med styrka.
Så då får man ta det som finns. De är igentligen genomskinliga...

image486
Par ett

image487
Par två

Fast som sagt jag funderar ju bara.
Och två för en är inte dumt=)


Kommentarer
Postat av: Anders

Dom första e klart grymmast, om dom blir väldigt svarta eller bruna.. :)

2008-03-11 @ 15:53:09
Postat av: svärmor

Varför sänder du inte efter på favoptic?det gör jag och kan unna mig att byta oftare.1:an och 2:an,är skänast tycker jag.
Kram

2008-03-11 @ 18:52:57
Postat av: Anonym

favoptic.se där får du ett par glasögon från 495:-

2008-03-13 @ 17:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback