trötter...

Jag vet inte hur jag ska göra.
Om jag ska gå och lägga mig i badet eller gå och lägga mig i sängen.
Är så förbaskat trött.
Men jag behöver ju bada. Och i morgon lär jag ju inte hinna.
Det är ju en av de sista gångerna jag verkligen kan ligga och glöta i badkaret innan vi flyttar till dusch.
Och jag vill verkligen njuta.
Men jag är så förbaskat trött.
Så om jag går och lägger mig är jag rädd att jag bara kommer att somna i badkaret.
Och det är inte bra.
Sovrummet är i alla fall tomt.
Alla skåp i köket är tomma och datarummet är så gott som tomt.
Så när som på två skrivbord, en dator och några hyllor i hörnen.
Och jag måste upp i morgon kl 7 för att tvätta.
Men jag vet seriöst inte om jag orkar gå ner och tvätta kl 7.
Nu är i alla fall kartongerna slut.
Så de får ta och tömma några därute.
Så de får ta med in så jag kan fortsätta packa ner tjaffset som finns kvar här.
Det ekar i hela lägenheten.
Skönt att flytten snart är över.
Men då ska man ju packa om o såvidare.

Syns det att jag är trött?
kram/Ellinor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback