babyboom och pringle och estrella

ohoh...
det var verkligen trevligt att fika igår.
Och mötet gick bra ur min synvinkel.
Det vart inget gnäll mot mitt håll den härgången utan någon annans.
Stackarn.
jag har lärt mig. Det ska gnällas för gnällandets skull.
Jag tror vi har för många möten.
det hinner inte alltid komma till något på tre veckor.

Och alla är gravida, inte jag dock, Marie min chef är i 5 månaden, Sara på jobbet är gravid, Johanna är gravid.
Jasmine och Fredrik är långdistansgravida( kan man kalla det så när de adopterar)
Så det är värsta babybomen runt mig och Anders nu.
På hans jobb är de oxå gravida.
2008 kommer det ploppas ungar eller 2009,
Beroende hur långdistansgraviditeten går.
Jag hoppas den  går fort. För jag vet att de längtar så.
Och jag läntar till att bli faster. Jag trodde aldrig jag skulle få kalla mig faster eller moster eftersom jag inte har några syskon.
Så det är tur att Anders har flera så jag får bli faster nu=)
Jag undrar hur mitt syskonbarn kommer se ut och vara.
Jag hoppas han/hon blir allt som de (JoF)har drömt om.
Och att de kommer gilla sin faster skarpt!

Inatt ska jag jobba natt som vanligt.
hoppas det går bra jag har fått mitt nya schema det är mindre tid.
Så nu är jag nere på mina 79.44% som jag har igentligen.
Fast jag vill inte jobba så lite.
Funderar på att söka mig till 100% så jag kan få upp lönen mera.

Här är lite bilder från helgen då vi passade Pringle och Estrella

image524

Kom igen jag vill in....

image525

Långpromenad efter vägen

image526
åhej åhej håheh

image527

Jag vet inte vad Pringle gör här men han gnuggade noosen massor just här jag skrattade så jag kiknade=)

image528

Tjazon han vart så rädd att han klättrade upp och öppnade köksskåpet på övervåningen....

image529

Im the King och the Snöhög

image530
och estrella är lycklig bara hon har sin pinne

sådär det var helgen de var här=)


Kommentarer
Postat av: johanna

vilka fina bilder!

fast det är ingen hemlis att det nog är en hon (dom sa det på ultraljudet, men dom får inte säga till 100% att det stämmer...) vi får bara flickor i min släkt så, det ska bli spännande att se! :-)

Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)

2008-05-14 @ 12:59:48
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: Camilla

utlottning i bloggen, kika gärna in. :D

2008-05-14 @ 13:00:12
URL: http://artondejuni.blogg.se
Postat av: Jezzi

HÄrliga bilder! Det är kul att se hur bra dom trivs hos er :))

2008-05-14 @ 19:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback