Min morfar och jag!

Jag älskar verkligen min morfar han är bäst!
han är 82 år gammal, har mobil, dator internet, går i bombarjacka och sneakers.
Han läser min blogg så ofta han vill och ringer sedan och kommenterar det han har läst.
Det är så roligt.
Jag blir så himla glad och så avslutar han alla samtal med pusspuss jag älskar dig.
Och ibland ringer han fel när han ska ringa till mamma och hamnar hos mig.
Han har någon slags atomatisk knapptelefon så man trycker fyrkant siffra på.
Men endå tar han sig tid för att prata med mig.
Jag bara älskar min morfar så häääääär mycket( tänk att jag sträcker ut armarna så långt det går åt varsit håll)
Han är världens bästa.
Han bryr sig.

image561

Här är vi på torpet jag och morfar.
Jag är så glad att jag har dig bara så du vet!

Puss och kram grynehjärtat ditt=)

Ps ; tack för telefonsamtalet igår morfar, ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback