Blåmärken och sovning

Jag får skylla mig själv när jag inte kunde sova på kvällen.
Tankarna snurrade igår kväll.
Och så var det någon som låg bredvid som snarkade.
Så jag gick upp och tittade på tv till kl 23.00.
Så nu är jag trött kl 6.00.

Jasmine var här igår.
Hon var husförbuden för det var visning på deras hus.
Jag och min kursare, vi åkte förbi på vägen hem och det var fullt med bilar sådär 12-13 stycken som stog ända ut på stora vägen.
Hoppas de får massor av pengar för huset=)

Idag ska jag på teckenspråkskursen.
Jag har kommit på mig själv att teckna medans jag pratar med riktiga tecken istället för att bara vifta med händer och armar som jag brukar göra.
Det kanske är positivt. Betyder att jag lär mig nått.

Vi har flyttat upp bäddsoffan på övervåningen i söndags.
Och jag har tagit i så mycket så att jag har två stora blåmärken på nederarmarna.
Det var inte lätt ska jag säga!
Först var jag den som skulle lyfta högst upp i trappan och dra och slita.
Det gick inte, vi har en sån där trappa som byter håll. Först går du upp några steg, sedan åt sidan uppåt och sen åt andra hållet uppåt.
Sen försökte vi med snöra och dra upp han på balkongen på övervåningen. Jag skulle vara hävstång. Jag åkte som en liten trasdocka runt runt på balkongen och frös.
Det gick inte heller.
Vi bar in den i hallen igen. Och under AIK matchens reklam( de van föresten) så gick anders först och jag puttade.
Då gick det äntligen!

Och jag har blåmärken att bevisa det med oxå, sådetså!

Kommentarer
Postat av: MF

Vem har sagt att jag är stressad :S ?

Postat av: MF

Well, jag känner att jag inte är stressad pga det. Om jag ska hitta NÅT stressmoment i min tillvaro så är det att mitt hjärta inte är som det ska, det hugger i det så jag tror jag ska dö ibland, och ja, det är en aning påfrestande...

2008-11-05 @ 15:06:45
URL: http://tallback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback