Sa jag att...

Anders ringde till mitt jobb igår och var aldeles hänförd och skrek PLUSPOÄNG.
Och när du gör sånt här ja ja då vet jag inte vad jag ska göra, du är så underbar, jag blir så glad, och du har verkligen fått pluspoäng.( sa jag att han vart överaskad och glad med?

Jag har städat köket på övervåningen, och ni få som har varit uppe på övervåningen förstår kanske varför han är hänförd=)

SÅ här ser resultatet ut=)



Såhär ser vårat välstädade kök på övervåningen ut( ser du Sven jag har bädad sängen till dig)
Och det är rena kläder i tvättkortgen. De ska bara vikas och strumpas ihop.



Köket från andra hållet=)
Ser ni det är städat med( och ja det är en sopsäck, fyllde tre sånna i detta rum)
På  bänken sitter mina fildelare med papper o sång.
Det är så fint och jag är väldigt stollt över migsjälv=)



Och här är min plågohörna som är rätt rolig=)
Jag gillar min crosstrainer.

Och nu ska jag hoppa upp på crosstrainern innan jag blir lat och går och äter frukost=)

Kommentarer
Postat av: Sven Olsson

Perfekt, då kan jag komma upp och ha det gott :)



Fan var golvet grönt?? Det såg man ju knapt förut ;)

2008-11-21 @ 13:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback