slag i nacken

Ikväll har jag varit hos Rana.
Oj vad det är roligt att umgås med henne. Förstår inte varför det inte blir oftare...
Och så har jag hälsat på Chia och hämtat en del saker där.

Och nu ska jag snart i säng...

Jag känner mig tömd just nu.
På energi. Det kom som ett slag i nacken i morse när jag satte mig i bilen för att åka till kursen.
Men det blir väl bättre i morgon.
Jag vet inte, jag hoppas i alla fall det.


Jag känner mig ungefär såhär( lånar bilden på pringle av er jof)

Jasmine och Fredrik, hur gick det med budgivningen på huset?

Min mattebok har kommit i alla fall.
Så jag vet vad jag ska göra i helgen, förutom att gå mina promenader och få i mig D vitamin( av solen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback