Lite bilder



Jag har bakat grekiskt lantbröd i bullformat.
Det var supergott, synd bara att vi hade så lite Keiju hemma,( mjölkfritt Lätta typ)

Sen har Allan och NorraOlsbo/tallvägenhundarna varit här.



Fanta som hade ont fick bara gå ut en liten stund sen låg hon i hallen på mattan och sov resten av tiden.



Strike a pose Daisy



Lite  bråk hinner jag nog med innan jag går in med unghönan(daisy)




Hej säger Allan



Här ska det plogas



Snödimma



Sen har jag inte gjort så mycket mera.

jag har målat klart i hallen, det gråa, Anders har satt upp Några hängare så vi kan hänga våra kläder på väggen och dörren i förhallen så att vi slipper hänga över elementet.
Sen har jag gjort fenomenalt god lunch, currykycklingpastasallad. Yummy

Och ja det var väll allt för idag.

i morgon börjar jag jobba 7.00

Har haft semester i 2 dagar( ledigt enligt schemat) det har varit gryyymt skönt.
Jobbade ju nästan två veckor på raken.
Så det har kännt som helg i dag.
Speciellt som Anders är sjuk o allt.
Han har så ont i halsen.
och ligger mest o sover.

Fast ploga och sätta på snökedjorna är han ju tvungen till lixom...
Det var roligt att ha allan här med.

Idag har jag ätit jättedåligt

Frukost: Två smörgåsar med makrill i tomatsås, tea med honung
Lunch: Currykycklingpastasallad
Middag; en nybakad grekisktlantbrödsbulle och juice.



Kommentarer
Postat av: svärmor och svärfar

fina bilder,och gott med färskt hembakt bröd.

Kram

2008-11-26 @ 23:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback