Baaara regnar

Jag har jobbat helg.
Och det har gått bra.
Jag tror att jag har de trevligaste arbetskamraterna som finns=)
Eller det känns som vi är ett bra gäng måste jag säga.

Svärmor och svärfar och svågern kom i lördags.
Så nu har vi fyra hundar och dem här.
Det är roligt.
De kollar in deras nya hus och pratar blommor.

Så nu ligger tajzon och trycker i sovrummet.
Fast han var så modig igår.
Han skulle ut! Så han satt och gnällde vid dörren trots hundar och allt när jag kom hem från jobbet=)
Det är bra. Kanske det nya torrfodret fungerar=)

Själv har jag sovit middag idag. Hade delad tur. Så grymt trött nu när det bara regnar.
Det känns som det baaaara har regnat hela våren, sommaren och hösten.
Mycket nederbörd blir det.

Kram /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback