Tack morfar

Jag ska berätta en gullig grej som min morfar har gjort.
Han har skickat mig 10 stycken lotter och beklagat sorgen och att han oxå är ledsen över att Tajzon är i himlen.
Och jag vann på sex av dem!
Det är så himla snällt.
Tack snälla underbrara morfar, jag älskar dig så himla mycket.
Sånt gör mig lycklig.
Att han bryr sig om mig och försöker pigga upp mig på sitt sätt och när han inte riktigt kan utrycka sig i tal så skickar han brev.

Jag har världens bästa morfar, vi pratade häromdagen i telefonen i säkert två timmar.
Jag ska försöka att ringa på söndag igen.
För idag hinner jag inte och inte i helgen.
nästa sommar ska jag åka dit åtminstone en vecka och hälsa på till värmland.
Då har jag tjänat ihop semesterdagar igen.
Så då kommer jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback