Utkast: Idag har ...

Idag har allting tagit tid.
I morse ville brännaren inte bränna.
Så jag fick ringa både anders och Jasmine för assistans.
Sen fick jag glatt resa in till umeå, tanka bilen, ta nya blodprover och lämna över skivorna och det andra till bruden.
Sen åkte jag till Linda.

Och det var supertrevligt...

Och på k vällen knackade det på dörren av Anton och Maria som var här och lämnade en bok till oss om trollbergets historia. Vi fick även skriva på något papper om inflyttning i byn så de kunde söka pengar till byaföreningen.
Och så vart jag tillfrågad lite fint om jag ville skriva på trollis hemsida när de startar igen.
Jag vart väldigt smickrad.
Med stavfel och allt=) Undrar vad det betyder. Att jag ska skriva om vad som händer i trollberget.

Som den där björnen dom sköt 50 meter ifrån våran närmsta grannes hus.
( jag är livrädd för att gå ut)  det ligger typ 50 -70 meter ifrån oss.
Hua...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback