skrattattack och 60 års firande samt goggos

Jag har haft så fruktansvärt roligt i helgen.
Så mycket har jag nog inte skrattat sen i våras.

Glädje är verkligen underskattat.
Vi kom ner hur trötts som helst på fredag morgon.
Sen sov jag några timmar.

Åkte till Kurre och Jenny och såg på lilla miraklet( tills ni har bestämt vad han ska heta kallar jag honom simon)
träffade jannicke och jessica en snabbis.
Åkte hem, hjälpte till att packa in lite saker i lastbilen.
Hackade grönsaker och gick ut som ett litet ljus vid 21.00 tiden, gud jag har verkligen blivit en pansjonär!

Vaknade vid ( ingen aning om vad klockan var) av att jag kännde hur jag fick fem finnar på ryggen, kliade som sjutton, jag  fattar inte hur man kan känna att man får finnar och att de kliar.
 och då var fortfarande Sven, Dagny och Allan i smörgåsdekorationstaget.

Vaknade innan 10 dagen efter och vi åkte till 12.00 till nykvarnskyrkan för att dekorera och göra fint.
Klockan två stog jag som ett litet ljus och välkommnade hela gänget( alla pansjonärer och alla andra med alkoholfricider med björnbär i.
Vi, jag, anders, sven, strump, maria, johny, robban, stoffe och cissi, hamnade vid barnbordet( vi är alla mellan 25 och 32) ute i en annan lokal, där vi åt smörgåstårta.
Sen vart det citragruppspelning, vilket var jättefint, fast vi smet ut innan för att fixa fika och kaffe,
Maria lurade i alla tanter att det var vi tjejer som hade gjort fint.
Fast det var det ju inte.
hehe...

Sen åt vi gräddtårta och dagny öppnade paket, hon visade upp oss ungdommar framför alla tanter och farbröder och Maria och strump fick en aplåd för att de köpt huset av Allan och dagny.
Robban som var den räddande ängeln fick ingen.

När alla åkt hem så åkte jag och Anders till Coop forum för att hemta Svens bil. Hans startmotor har pajjat.
Och nu har jag startat en bil i nerförsbacke=)

Efter det gick vi hem till Johnny och hela gänget ( plus en Cissi till och en Johan) gick till goggos där vi åt ännumer onyttigheter.
Gick hem till johnny och kollade in standup på youtube.
Och vid 23.30 somnade jag och Anders i Johnnys säng.
Och NEJ Johnny, vi har inte snuskat oss.

Kl 700 åkte vi iväg och var framme vid 15.00 i Umeå.
16.00 i Häggnäs.

Fruktansvärt roligt var det.
Kommer bilder när jag kommit hem( sitter på jobbet och skriver detta)

Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: svärmor och svärfar

ni gjorde ett kanonjobb,mycket trevlig helg.

TUSEN tack.Kram

2008-10-27 @ 10:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback