Välkommen till världen kusin vitamin

Idag fick min farbror Kurt ett tillskott till sitt fotbollslag, de är 7 i skaran nu.
Han kom ut i världen vid 14,25 den 20 oktober, 3 veckor förtidigt.
Och inte vet jag vad han heter eller hur lång och hur mycket han väger. För jag pratade med Jenny när han bara var ca 30 min gammal. Hon hade kläämt och klääämt sen 24,30 i natt. Jag förstår att hon är trött.
Men han har mörkt hår och är lik resten av grabbarna bergström.
7 barns far!

Så när jag åker ner ska jag ta med mig stora kameran och fotografera lilla underverket.
Så nu har Kurre 7 barn och Jenny har 2 och 5 på köpet

Kim
Linda
Micke
Ricky
Nicklas
Viktor
och...
Lillkillen

Mitt förslag är Simon, Ruth( min faster) hon tycker han ska heta Dick.
Vi får se vad Kurre och Jenny ger honom för namn.
Så de väntar besök=)

Lillfamiljen=)

Kommentarer
Postat av: Idha

Inte Dick!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback