Hoho vilken bra dag jag har haft=)

Hoho jaja..
Idag har jag inte gjort ett skvatt av vad jag sa att jag skulle.
Eller åtminstone inte de tråkiga sakerna.
Jag har inte städat och inte burit in ved.

Men....
Jag har varit på loppis och köpt rekvesita( en grön gammeldagstelefon, en gammeldags lanthandelvåg, en liten gammeldagshemmavåg och en röd gammeldagstelefon till Jasmine)
Till studion som kommer i framtiden. Tänkte det kunde vara koolt att fotta barn när de leker med sånt=)

Och jag har fottat.
Gud så koolt.
När jag var på väg därifrån ser jag en liten unge bli dragen i en 50 tals vagn av sin farmor.
Och jag var ju bara tvungen att fråga om jag fick fota.
Och det fick jag=)
Sen så har jag fottat älgar och rådjur( det går bra för jägarna...not...)'
Och så har jag varit till Jasmine med hennes present och minneskort till kameran.
de ska ju åka utomlands svägerskan och svärmor.
Till kroatien och hälsa på släkten.
Så nu har de minneskort.
Så då ska jag snart lägga in korten=)
Och jag ska ner och äta fiskpinnar med potatismos till middag.
Jag har ingen fantasi när jag är själv...

Kram på er=)

Kommentarer
Postat av: Mona

Nu har jag pratat med R, vår förra kollega du vet! Hon har kommit hem nu och lät peppad på det om "middagen". Vi får kolla upp våra scheman osv på msn någon dag/kväll framöver. kram

Postat av: Jezzi

Jag vill gärna ha gympadojor =)... lägg dom i säcken med övriga kläder så kommer jag o rotar när vi kommer hem från värmen :)



kram o tack än en gång för telefonen!!!!! =)

2008-09-08 @ 14:43:06
Postat av: svärmor

Visst är det skönt att ha en sån dag ibland ,när man ger sig rätt att göra det man vill.och dagen efter brukar gå så mycket lättare också.Kram.

2008-09-08 @ 20:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback