prickig Tajz

Johnny är här uppe nu.
Och Anders är på toppenhumör.
Han har provåkt någon mc som han är helt lyrisk över.

Själv har jag varit till vårdcentralen och tagit nya prover över det där som såg konstigt ut i våras.
Så nu får vi se vad som händer med det.

Och katten har kissat inne idag. I köket på övervåningen.
Och han har fått utslag över hela kroppen.
Han är verkligen inte pigg min lilla mupp.
Så i morgon ska jag ringa och fråga veterinären hur jag ska göra.
Hon sa att de kunde reagera på diabetesfodret när jag var dit förra veckan.
Så nu får vi se.

Jag önskar att någon kunde bara knäppa med fingrarna och bota min Tajzon.
Hej,knäppknäpp och han är frisk.
Men så är det ju inte.

Dagens positiva( förutom att Johnny är här) är att Anders och jag dansade i köket med varandra till korn.
Vi skulle plocka in matvaror.
Men dans var mysigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback