produktivitet

Igår så var vi produktiva=)

Jag packade upp 3 kartonger till, sen fyllde jag och Johnny på vedförådet så nu är det färdigfyllt.
Och vi var och slängde ut pinnarna efter vägkanten.
Så nu är snöpinnarna ute.

Sen så gjorde jag köttfärspaj med fullkorn.

Och jag skulle ha varit lika produktiv idag.
Men icke!
Jag vaknade 9 istället för 7,30 som jag hade ställt klockan på.
Och nu sitter jag här kl 11,16 i morgonrock.
Jag ska nog färga håret=)
Inte packa upp kartonger och damsuga som jag hade tänkt.

hehe...

Kommentarer
Postat av: MF

Heh, JI är en kompis i Västerås så jag misstänker att bröllopet är där. Hurvida dom behöver en fotograf eller inte vet jag inte, dom har precis förlovat sig så datum är inte bokat ännu liksom =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback