Sängkammarprat del 23

Kvällsprat del 23...

Vi pratade djur och natur och om varför Pumor och snöleoparder inte finns i Sverige bland annat. Även om vi är på samma bredgrad som Usa och Siberien.

Sen spårade konversationen ur...

Jag: Om du var ett djur vilket skulle du vara då?
Anders: En blåval
Jag: varför då ?
Anders : För de har tre meter snopp och om de är hungriga så öppnar de bara munnen och får in käk
Jag: Men skulle de inte vara jobbigt att blåsa ut allt vatten.
Anders: Nä jag blåser ju ut luft ju

Anders: Eller en Schimpans
Jag: En Schimpans?
Anders: Ja, för de har 3 cm snopp
Jag, jaha... vill du inte vara en gorilla och ha ett harem istället då?
Anders, nä, schimpanser har ju sex för att det är skoj med...

Jag: vilket djur skulle jag vara då?
Anders; En uggla
Jag, varför just en uggla
Anders: för du ugglar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback