Tajzon nytt...

Vi var till vetirinären jag och Tajzon i tisdags och idag ringde hon( vetirinären) till mig.
Och hans fruktosamin har förhöjts från 560 förra gången till 761.
Men glukosvärdet har gått ner från 27 till 18,9.
Så han är fortfarande jättesjuk.
Det ska ligga på 5.
Så matte är skitdeppig.

Men hon tycker vi ska behålla honom så länge han går upp i vikt och inte mår dåligt och vi fortsätter med diabetesfodret.
Så kan vi behålla honom.
Men han är jättesjuk.
JÄTTESJUK

Så nu sitter jag ensam hemma, Anders är på jobbet och katten sa knappt hej i dörren när jag kom hem utan ville ut och tycker synd om katten.

Jag vet ju inte om han lider.
Eller han är ju sjuk men han verkar ju må bra han vill ju gå ut och kissar inte inne längre o så.
Men man mår ju piss i alla fall för jag vet om att  han är sjuk.

aja nu ska jag ropa in honom och gå och lägga mig.
Så länge som han verkar piggare så ska han få vara kvar min lilla gosegris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback