Säkra vårtecken från tomten



Tranor på tomten=)
Ser ni i år fick jag dom på bild. Förra året var skrän ett och två lite blyga men nu så=)

Anders kom inskrikande med ta med dig kameran det här måååste du ta kort på.
Först såg jag ingenting men sen så....



Tomten idagn den 22April 2009.
Jag ser gräääs, dött gräs, men dock gräs.



Blommor: Vårblommor vid husväggen.

Nu är den här=) Välkommen Våren till Västerbotten.
Ja jösses.

Idag är en bra dag trots sårig näsa, väntande jobb, även fast det ska bli kul och jobba,  och städning på schemat.

Kommentarer
Postat av: Ricky

En jättebra chans. :) verkligen, men grejen är att jag får typ ut bara 4000 per månad, visst jag kan betala hyran, men det är fler kostnader också. El, internet, kabel, mat osv. Till och börja med måste jag ha ett heltidsjobb. Det vill jag helst ha först.

Men jag är förevigt tacksam att du var så himla snäll att tänka på mig det första du gjorde. :) Tack Kusin!

Kram Kram Ricky

2009-04-22 @ 20:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback