-24 grader och jättetrött

jag tror vi kommer gå på ledord här idag igen.
Jag är trött, dödens trött.
La mig alledeles försent, han inte äta frukost innan jobbet.

Det var -24 minusgrader i morse så jenna satt bara och pep vid ytterdörren och ville in istället för att kissa och bajsa.
Men sen när hon insåg att matte ska gå på prommis i alla fall då gjorde hon både och.
Sen gick vi in, thank göd, matte hade inte orkat den bitande kylan mycket längre.

Igår hade jag en underbar dag med mona på stan.
Och så tatuerade jag mig.
En jättefin ros på skuldran.

Me löve it.
Bild kommer sen.

Det stora problemet är bara hur får jag bort plasten längst bort när jag är lika vig som en elefant med artros.
Men det går nog bra.

Idag ska jag åka till lycksele och röntka knät. Det blir säker en tur till dollarstore med.
gillar dollarstore. Den är rolig. Och man kan faktiskt köpa en del fint i allt rat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback