-31 grader celcius

Inatt är det eldskifft som gäller, Anders tar första jag tar andra.
För vi har inte varit hemma på hela dagen, utan Anders har varit i Umeå och köpt julklappar och jag har varit i lycksele.
Det var -31 grader celcius som värst, fy f*n så kallt. Gick inte att andas när man var ute.
Jag och Anders gjorde en gemensam insats och tog in ved. Fast det lär ju vara slut innan morgonen.
Så himla kallt är det.

Pappa julklappar är i alla fall klara och jag har börjat på mamma och morfars.
Så det är toppen.

TOPPEN

Jag börjar få utslag utav plåstret som jag har till plasten, det är ändå kirurgteip. Min hud verkar inte gilla det precis, tur att jag bara behöver stå ut till på söndag med den.
Det är nästan värst.
Att ha teip på som gör en alldeles röd och hemsk.
Men vill man vara fin så får man lida pin som svärmor snällt påpekade och ja jag kan ju inte hålla med om något annat.

jag är fin och jag får lida pin för att jag vill vara fin och ha min tatuering.
That is life.

I morgon blir det bakning, de vill ha spettekakan, jag undrar var jag lade min sprits från tupperware någonstans.
Den måste ju finnas i köket, har bara använt den en gång sen jag fick den i present av min kära faster Tina.



Gammal bild men så här känns det. svinigt kallt helt enkelt burr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback