ännu en lista

VAD HETER DU: Ellinor
VAD VAR DET SENASTE DU SA:Jag kommer!
TILL VEM DÅ: till Anders om att Östmark var på tv'n och en del folk från Torsby. *längtar*
VAD BEHÖVER DU MEST JUST NU: vinna på lotto
ÄR DU SEXUELLT FRUSTRERAD: jo
ÄR DU EN BRA FLICKVÄN: ja.
HUR RAGGAR DU: ehm... Hur gör man då?
VAD HAR DU GJORT IDAG: Gått upp försent, ätit köttbullemacka med rödbetsallad, åkt in till Umeå och köpt julklapp åt mamma och morfar, ätit en korv på stan, blivit bjuden på pizza av svärmor och druckit te och ätit mjuk pepparkaka och dött i pizzakoma
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: Mina julklappar
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: hänga med familjen .
DIN STÖRSTA TALANG: fotograferandet och min drivkraft
VAD HAR DU PÅ VÄGGARNA: tavlor.
ÄR DU SVÅRFLÖRTAD: det beror på! telefonförsäljare har ingen match mot min svårflörtning, men att bli insåld på någon ny grej till hemmet av älsklingen japp
HUR MÅNGA PÅ DIN KOMPISLISTA HAR DU HÅNGLAT MED: ingen
HAR DU NÅGON ANNANS GREJER HOS DIG: ja svens böcker, pappas koftor,
ÅRETS HÄNDELSE: att jag klarade av matte b och kom in på universitetet
SENASTE LÅT DU HÖRDE:so this is christmas, what have you done
VEM VET MEST OM DIG: jag själv!
VAD HAR DU I DITT FÖNSTER: lättskötta blommor.
VAD GÖR DU PÅ FREDAG: nästa fredag rullar jag ur sängen.
MINNS DU DIN FÖRSTA STORA KÄRLEK: naturligtvis.han sitter just nu i fotöljen närmast köket hemma hos svärisarna
VAD HETER/SKA DINA BARN HETA: det får ni se om vi får några
HUR MÅNGA TIMMAR HAR DU SOVIT INATT: 8
HUR MÅNGA KUDDAR HAR DU I DIN SÄNG: 3 och om man räknar anders så blir det 6
VEM DRÖMDE DU OM SENAST: minns ej?
VEM VAR DU KÄR I SENAST: min man.
FAVORITFILM:
just nu är det because i said so. en feelgood film som jag gillar

 

 

utmanade: Mouziee.blogg.se, Ladyjblogg.se, johannaijakanblogspot.com, mon.zoomin.se, felixmatte.blogspot.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback