äsch

Idag har jag varit ledig hela dagen, men anders väckte mig vid 7.45 i alla fall. Gissa om det var någon som inte var på sitt bästa morgonhumör, nog för att hon aldrig har ett bra morgonhumör.

Sen har jag städat resten av dagen känns det som.

Jag har i alla fall gjort något åt de där hemska utrymmena som garderober eller städskrubben. Som för det mesta liknar en enda stor röra för allt som man inte vet vad det ska vara slängs in där på måfå.

Så nu är det städat.

Och jag har någonstans att ha skurhinken så den slipper stå i gästrummet.
Visst är det konstigt att sånt händer när man städar?

Just ja det var ju skola jag skulle göra. Inte blogga.

Äsch åter till studierna

Kommentarer
Postat av: Kristin

Tjena snygging, fy på mig för jag har ju inte svarat på ditt mail som jag sa att jag skulle göra, attans virrpanna men det ska vi snart råda bot på! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback