julklappshoping

Idag har jag varit till Umeå, jag skulle köpa julklappar och fika med Mona. Men det blev bara fika med mona och handla taccos grejor istället.
Hittade inte en enda vettig present.

Det är jobbigt när sådant inträffar att man ska köpa nått och så är det inget som duger. dunderjobbigt är vad det är.

Fika med Mona och Peter var superroligt. Och så fick jag visa min tatuering.Även fast den fortfarande är inplastad.
I morgon behöver jag inte ha plasten på. Hallelulja säger jag bara.

Och så fort den har läkt ordentligt ska jag tvinga älsklingen att ta fram kameran och ta ett kort på den lilla skönheten.
Den är jättefin verkligen.
Jag gillar den jättemycket.

Illa vore det väl annars stackars den som inte gillar sin tatuering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback