lulklappar

idag är alla klappar klara ( nästan) och vi har varit i umeå hela dagen och skruttat omkring.
Jag har shoppat två klappar, en till mamma och en till morfar.
Som ska skickas med posten så de kommer väl i mellandagarna får vi hoppas.

Jag är så tacksam över att det är Anders som har handlat och kommit på de flesta klapparna i år. jag har köpt två av alla vi har handlat.
Det är så himla skönt att slippa irra runt som en galen höna på speed på stan.

Det är verkligen jobbigt att gå runt svettig och stissig som en galen ko med fradga runt munnen. Jag gillar det inte.
Men vi var inne på kapphal en sväng.
Åh vad jag skulle vilja kunna ha kläderna där. Jag älskar kapphals fina mode som de har nu.
jag verkligen älskar det.
Det är ett perfekt julmode så himla fint.

aja det får bli ett nyårslöfte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback