Välkommen in på julpynt



Dörrängeln, mycket finare än en julkrans



I hallen står julstaken utan ljus i om du sedan svänger av till vänster kommer du till vardagsrummet där



du möts av de snygga nya julgardinerna, titta noga på snöstjärnorna vad ser du för pepparkaksformar?



Om du sedan vänder dig mot dörren för att gå ut mot köket möter du mina julgrisar, Anders avskyr den till vänster, precis som Simon and Thomas, men jag tycker den är utomordentligt gullig


I köket ovanför veden möts du av kyrkan och jultomten.

Sen har vi lite mer julsaker men de har jag inte fått på bild

Sådär ser julen ut i vårat hem.

Hur ser den ut hos dig?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag tycker också att julgrisen är jättegullig! Sedan om den är snygg är en annan femmma :)

2009-12-02 @ 16:38:16
Postat av: svärmor

visst är det härligt med julpyntet.och ljusstaken i fönstret.ni har verkligen mysigt hos er.

2009-12-02 @ 21:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback