Jag har så himla ont.

Jag har så jäkla ont och är så jäkla besviken.

Jag har sett fram imot spinningen jättelänge och sett det som en belöning för att jag har gått ner 10 kg.
Och vad händer.
Jag ramlar i trappan och slår i rygg höft och rumpa så att jag ligger på hallgolvet och skriker av smärta.
JÄKLA SKIT!
Så det är ju bara att ställa in första spinningen.
Jätteroligt att missa första gången. Och jag som har sett fram emot det och allt!
Jag kan knappt gå.
Dagny fick köra hit med alvedon( tack snälla dagny) för att Anders har ju ätit upp alla nu när han är sjuk med.
Så nu har jag så jäkla ont, det gör ont  när jag sitter, står, går och ligger.


Det kommer att vara ett fint stooort blåmärke på hela höften och rumpan i morgon.
Känns ju jätteupplyftande när jag längtande efter träningsverk inte ett fett blåmärke över halva rumpan och ryggen och låret NOT!

Jag har så himla ONT.
Och Anders är sjuk med.
Det är bara så pisssigt.
Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas att jag kan röra mig i morgon bitti.
Jag kan inte sova på magen i natt och jag som hatar att sova på sidan.
KUL KUL

Jag är så himla öm i höften och ja det känns skit!

Kommentarer
Postat av: johanna

usch, stackare! vilken vurpa. jag har också ont i höften, fast det kommer ifrån träningsvärken jag fick efter bowlingen...suck, jag = otränad?

Postat av: mamsen

Stackars gumman!



Tänk på att du har en försäkring att anmäla till.

Iprensalva är bra.

Ta det lugnt nu och tänk på dig själv!

Kramis mamsen

2009-02-03 @ 09:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback