Romantiken flödar i Häggnäs

Jag har varit på spinning idag igen och idag var det nästan helt fullt.
Jösses
Men det var mycket roligare den här gången och gjorde inte lika ont i häcken.
Jag fick en liten serotoninkick och kände mig som en del av tour de france( eh jag vet!)

Efter jobbet idag gick jag först på apoteket och nej de hade inte min salva inne så den ska komma till veckan.
Kul!
Sen gick jag på konsum och köpte pålägg.
Sen åkte jag hem och Älsklingen hade köpt fryspizza till mig som jag åt.
Sen spinning och nu är jag hemma, nyduchad och ska läsa bok alldeles strax.

Jag ska berätta om gårdagen.

Vi städade hela dagen sen gick jag upp och la mig och läste( jag läser en jättebra bok nu) och efter en timme så ropade anders och då hade han dukat upp med förätt levande ljus och allt!

Fullkornsmörgås med tonfiskröra, mongold och ruccula sallad, tomat, gurka och lök.
Som på restaurang med cider till.
Till huvudrätt vart det potatisklyftor med fläskarre och rödvinsås och finsallad och cider.
Sen sa han att jag kunde gå in och sätta på projektorn.
Där var det tända ljus, svartsvald tårta och fina julklappsglasen det var så himla vackert.

Jag har världens bästa kille

Jag älskar honom såååÅÅÅÅÅÅ himla mycket och jag kännde mig himlans uppskattad.

Kommentarer
Postat av: sven

Om man skall vara lite petig så heter det "La tour de France" eller som förkortining brukar man säga "touren". Onödigt vetande kanske, men för en sport nörd som mig är det väldigt viktigt ;)

2009-02-17 @ 12:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback