Skviiiiiiik

Skviiik skviiik ( inte fågelkvitter som jag har i vanliga fall på ringsingnalen på mobilen) skviiiiiiik.
Eeeh uuhu drömma
Pust, ett argt öga mot mobilen en arg tanke till pappa, jag är faktiskt ledig idag.
Han har en förmåga att ringa 0715 på mina lediga dagar.
JAg älskar dig endå!
Men det var inte pappa. Det var jobbet och nu sitter jag på jobbet och är utbeordrad.
På min lediga dag.
Jätteroligt.
JÄÄÄÄTTE ROLIGT:

Jag som skulle göra ett matteprov.
Tvätta en tvätt, städa, gosa med älsklingen och hämta ut resept på apoteket och gå på långpromenad med Pringle och Estrella.
Ja allt utan gosa med älsklingen  och långpromenaden med doggsen kan jag ju gärna slippa.
Men det hade behövts speciellt som ajkillen( älsklingen är fortfarande sjuk) så behöver jag det.
Hade varit skönt att få i ordning på vardagsrummet och tagit ett tag med damsugaren.
Och börja med den svarta klädhögen( berget) så att vi får lite rena strumpor.

Men nu sitter jag här i alla fall.
Jag ska nog byta ringsingnal på mobilen. Jag gillar inte skviikandet längre!

Kommentarer
Postat av: Jezzi

Usch.. stackare.. det är ju dom lediga dagarna man jobbar för egentligen. Taskigt att dom kan beordra in dig sådär faktiskt..



O tack för hjälpen med dom fyrbenta, hoppas dom sköter sig..

2009-02-13 @ 10:23:27
Postat av: johanna

Fattar inte att dom kan tvinga dig att jobba sådär! Du får tänka på pengarna och knyta näven i fickan...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback