-8,4kg ! Jag är så duktig

Jag gick ut som ett litet ljus igårkväll vid 2100 och sov till 8,30( nu) gud så skönt.
Det är så himla skönt att vakna utvilad.
I love it.

Nu ska jag ner och äta frukost.
Jag har äntligen hittat igen brödrosten. Låg i en av kartongerna i sovrummet.
Så nu ska jag äta fullkornsrost med mjukost på.
GUD SÅ GOTT!

Just ja!

Jag har gått ner 8,4kg nu.
Jippie.
Mitt mål för januari är klart.
Nu ska jag sätta upp ett nytt mål.
Som ska vara färdigt i april.
Det är nu det börjar bli svårare.
Ju mer man går ner i vikt. Dessto svårare, eller det tar i alla fall längre tid.att gå ner mera.
Så jag tror jag ska sattsa på minus 6 kg till.
Alltså totalt 8,4+6= 14,4 kg totalt till april.

Det tror jag att jag klarar galant.
Det är inte för svårt och inte för lätt. Det är så mål ska vara.
Alldeles lagom.
Så man klarar det.
Nä nu ska jag ner och äta frukost.
sen ska jag gräva fram mina matteB böcker och sätta mig med dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback