Anders humor

Ikväll så satt vi i soffan efter att jag kommit hem från jobbet.

Jag: Jag är så stolt att jag klarade fyra dipp
Han: dipp är det inte jobbigt att träna i  det, det blir nog rätt kladigt, var det hollidaydipp?
Jag: nä men ååh inte sånt dipp, sån armdipp( himlar med ögonen och kiknar av skratt)
Han: Jahaaa men annars vore det nog rätt äckligt att simma runt i dipp.( jättesmajl)

Haha...han är så himla kul min älskling.
Om det inte är någon som fattar hur kul jag tycker att det här är.
Så är det så att min favorit dipp är holliday.

Idag har jag haft en bra dag. Gjort ett matteprov, ätit supergod lunch och omelett till middag.
Träffat trevliga arbetskamrater och brukaren.

och insett att min förlovningsring kommer att trilla av mig om jag fortsätter på det här viset.
Och det ska jag ju.
Från att knappt kunna ta av den tills att den nästan ramlar av.
Det är framsteg det.

Kommentarer
Postat av: johanna

holiday-dipp är BÄST.



Fast det tycker nog inte Blossom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback