Blossoms back


Idag har jag skuttat till blossom nu på morgonen.
Hur skönt är det inte att vara frisk=) Mycket skönt=)
Jag är så glad att jag fortfarande gillar det här och trivs med mig själv och faktiskt går ner i vikt.
Jag tycker inte att det synns på mig.
Men det känns.
Jag är smidigare, jag har fått nya gupp på magen. Mina kindben synns tycker jag.
Jag är inte lika stel.
Ja gär piggare.
Det känns som det bara är positiva delar av det hela.
Och när bröderna olsson äter godis, jag har slutat bry mig.
Jag vet att min lördag kommer så då gör det inte så mycket att jag inte socialäter med dom.
Jag dricker vatten istället.
Jag har även hunnit med ett samtal till morfar och ett till mamma.
Snart ska jag till jobbet.
Börjar tre.
Ska bara göra lunch och duscha först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback