Hot mästaren

Jag har varit på min livstilskurs i två dagar nu.
Det är väldigt skönt att inse att jag gör en massa bra saker som fungerar.
Det känns underbart att inse det om sig själv.
Att jag faktiskt kan hålla på så här resten av mitt liv, utan att det gör något.

Och det känns fantastiskt bra.
Det är bara att jag är så trött när jag kommer hem.
Det är väl för att man använder hjärnan.

Jag har räknat matte nu på kvällen och jag har totalt fastnat.
Grafiska lösningar är jätte svårt.
och jag måste ta mig igenom det så att jag inte hamnar efter nu .
För jag vill verkligen inte hamna efter.
Jag förstår inte hur jag ska räkna ut det.
Jag har skickat ett mail till min lärare. Får se om han behagar svara hotmästaren.
Jag har räknat matte varje dag denna vecka så får jag ett hotbrev i dag om att jag inte varit aktiv på 2 veckor det är ren och skär lögn jag gjorde 3 prov förra helgen och jag har varit inne varje dag och försökt komma på hur jag ska lösa grafiska ekvationer.
Jag har tom ringt till dom och frågat och mailat 3 gånger.
Så jag tror han har hot mail på reapet till alla.
det verkar så i alla fall.
Jag måste göra ett prov innan söndag och jag förstår inte hur jag ska klara av det när jag inte förstår hur jag ska räkna.

Kommentarer
Postat av: johanna

vad duktig du är med matten!

Postat av: Ida

Vad duktig du är som pluggar matte! Vad är det för kurs du går? Kramar

2009-01-24 @ 20:05:20
URL: http://idahedman.blogg.se/
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hej! Om intresse finns för en turkos/grå design till din blogg, kom in till min sida :)

2009-01-24 @ 20:09:21
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback