Jag är helt enkelt bäst -9,1kg sen i oktober

Jag är så jäkla duktig.
Det är helt sjukt vad bra jag är.
Okej storhetsvansinne jag vet! Men sjutton jag är helt enkelt bäst idag.
Skjut jantelagen för här är jag!

Jag har gått ner 9,1kg !
Alltså  kan ni fatta hur jäkla stort det är!

Jag firade vansinnet med att stå 20 minuter på crosstrainern.
Det har jag aldrig klarat innan nu är jag drypande av svett och ska hoppa in i duschen.
Anders är hemma och är sjuk idag.
Stackars älsklingen.

Men ja nu ska jag duscha, klä på mig, laga lunch och sen ska jag skutta iväg på personalmötet innan jag börjar jobba på riktigt.

Men fatta hur sjukt stolt jag är över mig själv.
Jag tror Anders börjar tröttna på att jag går runt och säger.
Jag är så himla fin, titta här jag har fått en ny fettvalk.
Visst är jag vacker idag!

Han är underbar min lilla sjukling. Jag älskar att få gosekramar utav honom när han borrar in sig i min hals och ger mig en kram. Även om jag inte riktigt gillar pussar i nacken. Det är så skönt så det är obehagligt.

Jaja...nä nu till duschen.

Kommentarer
Postat av: moster

Du är duktig somm klarat att gå ner så mycket!

Vilka fina vinerbilder.

2009-01-12 @ 19:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback