mamma och matte



Jag pratade med mamma i morse.
Så här såg hon ut i sommras på torpet, eller om det är i höstas.

Det är världens mysigaste lilla torp. Lybeck.
Jag ska åka dit till  sommaren på semester.
Jätteskönt ska det bli.
Jag har gjort ett matteprov idag.
så nu får vi se om jag får stanna kvar eller inte.
Hoppas Hoppas
Hoppas jag ska även ringa dit på måndag och höra om de kan göra så att jag får fortsätta kursen.

Dom där stövlarna som hon har på sig är min morfars mammas stövlar.
Så de är säkert 70 år gamla!
Jättesköna är dom.
Passar perfekt och snygga med,

Kommentarer
Postat av: mamsen

Hej gumman!

Stövlarna är över 40 år. Farmor fick dom när hon fyllde 60 eller 65.

Kramis mamsen

2009-01-18 @ 22:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback