Min present till mig själv



Idag har jag köpt en present till mig själv för att jag är så duktig och har gått ner 10 kg
Så då har köpt ett halsband och två örhängen av en arbetskamrat som gör fina smycken.
Sen har jag räknat matte när jag kom hem.
Eller rättare sagt till pappa ringde och vi pratade i typ 2 timmar i telefon.
Jag tror han är på bra humör och saknar mig.
Och det är fint att han saknar mig och är på bra humör.

Måste säga att jag är mycket nöjd med inköpet av halsbandet och örhängena de är hemskt fina=)



Kommentarer
Postat av: johanna

Väldigt fina!



Och tack för peppandet!



Postat av: Anja Hansson

Det är bra Ellinor, man ska belöna sig själv när man varit duktig.Belöningarna blir som en påminnelse för det man kämpat.

2009-01-28 @ 14:51:07
URL: http://www.caram.se
Postat av: Anja Hansson

Förresten jag glömde att kommentera bilden som är jätte bra, du är duktig.

2009-01-28 @ 14:53:39
URL: http://www.caram.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback